The R D L
Blog pisany dla rozrywki

Ebiznes

Tak się zastanawiam, dlaczego jeszcze do tej pory nie zrobiłem porządnego biznesu? Niby coś tam próbowałem robić, ale póki co jeszcze grubo poniżej jednego tysiąca zarobiłem. W innym miejscu w sieci natknąłem się na poradę, żeby nie dawać na stronach partnerskich, bo to nie działa.

Co mogę powiedzieć? Rzeczywiście, nie działa.

No więc co z tym fantem?

Zarabianie na programach partnerskich to trochę już jest podstęp. Jak ja to widzę?

  • Darmowe materiały na stronę, np.. darmowe szablony blogów, o ile prowadzi się bloga o blogowaniu. W szablonie rzecz jasna obowiązkowo dodany link – i już mamy zaplecze zbudowane na cudzych, unikalnych lub nie stronach 🙂
  • Darmowe materiały edukacyjne, w których na przykład w poradnikach zapisanych w formacie PDF zamieszczone są linki partnerskie
  • Do darmowych materiałów można podpiąć zbieranie adresów e-mail, w stylu: daj nam do bazy swojego mejla, a my Ci damy materiał darmowy, potem można stworzyć ciekawy kurs i już jest fajnie 🙂
  • Ktoś z zacięciem programistycznym może zarzucić jakiś użyteczny program,ale kwestia przerobienia tego na pieniądze nie jest już aż taka łatwa.

Na pewno jak ktoś chce mieć dzisiaj szanującego się bloga, nie powinien zaśmiecać go sobie milionem reklam. To już nie działa.

Brak odpowiedzi to “Ebiznes”

Dodaj komentarz